lauantai 27. lokakuuta 2012

Hauskaa! (ja vähän hölmöä...)

Heh! Tuli tässä mieleen aika hauska idea, tai miten sen nyt ottaa, siis ihan vakava asia, hauskasti esitettynä.

Ei näin!
Kasvata koirasi näin:

Tältä siis hyvin koulutetun Saksanpaimenkoiran kuuluisi näyttää. Siis mikä tässä ala kuvassa on. Ei, niin kuin ylä kuvan pilalle syötetty (possu) saksanpaimenkoira.
 Näin siis hauskasti voi esittää vakavan asian ja toivomme etteivät koirat kärsi tätä kohtaloa, vaan tuon hyvän kohtalon.

Ja sitten taas hauska juttu. Olimme siis Alicen kanssa kaupassa, koirien heijastin liivejä ostamassa ja näin gerbiilejä eläin kaupassa ja Alice sitten tokaisi: "Mä haluun Labradorinnoutajan joulu lahjaksi."
Ja arvatkaas mitä sitten vastasin siihen: "Mä olen GERBIILI!"
Tarkoitus siis oli sanoa että minä haluan gerbiilin mutta siitä sitten muodostui tuo, mä olen gerbiili juttu.
No nolona siinä sitten mentiin kassalle ja kassa neiti hymyili (melkein nauroi) kun siinä sitten maksoimm heijastus liivejä koirille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti